مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-28اجتماعي

آماده پذیرش دانش آموزان در مدارس هستیم


آمادگی لازم را برای پذیرش دانش آموزان در مدارس داریم چرا که سلامت روح و روان دانش آموزان در معرض تهدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برنامه ما این است که در مناطق کم خطر نسبت به حضور دانش آموزان در مدارس اقدام کنیم، ابراز داشت: البته چنانچه مسئولان وزارت بهداشت تشخیص دهند که نمی توان این اقدام را اجرایی کرد اصراری نداریم.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق وزارت بهداشت حضور دانش آموزان در مدارس را به اختیار خانواده ها گذاشته است، ابراز داشت: مدارس آماده پذیرایی از دانش آموزان هستند و والدین می توانند بر روند رعایت پروتکل ها در مدارس نظارت داشته باشند.

ارتباط دانش آموزان با مدرسه قطع نشود حاجی میرزایی با بیان اینکه نباید در شرایط کرونایی ارتباط دانش آموز با مدرسه قطع شود، اضافه کرد: نیاز است در برخی از روزهای هفته و یا حتی اگر در تمام ساعت روز ممکن نیست حداقل یک ساعت این ارتباط برقرار باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به 24 ساعته شدن فعالیت معلمان خرید خدمت ابراز داشت: این مشکل همیشه مورد انتقاد این معلمان بود که خوشبختانه برطرف شد.

وی در خصوص اصلاحات صورت گرفته در بخشنامه و دستورالعمل نیروهای خرید خدمات اضافه کرد: در این زمینه ابلاغ شده است تا با مجموعه هایی قرارداد بسته شود که از توانایی مالی ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده پذیرش دانش آموزان در مدارس هستیم

آماده پذیرش دانش آموزان در مدارس هستیم