مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 222 پروژه پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری


معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال حدود 183 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 382 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال حدود 183 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 382 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مجید نظری 9 بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری دهه فجر در سال جاری، اظهار کرد: جهان و بالتبع آن کشور از یک سال گذشته درگیر تبعات ویروس کرونا شد، این مسئله تاثیراتی نیز بر روند اجرایی پروژه های عمرانی گذاشت.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دهه فجر امسال حدود 183 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 382 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد، این پروژه ها برای نزدیک به 460 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می کند، همچنین در این ایام در استان 39 پروژه آماده کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان آماده شده است.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در شهرستان های ده گانه چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در دهه فجر امسال حدود 14 پروژه در شهرستان اردل، 23 پروژه در شهرستان بروجن، 11 پروژه در شهرستان بن، 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 222 پروژه پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح و کلنگ زنی 222 پروژه پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری