مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-28اقتصادي

مشکل ارزی واردات مواد اولیه تولید روغن نباتی به کشور حل شد


رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: مشکلات ارزی برای واردات مواد اولیه تولید روغن نباتی به کشور با توجه به تعریف منابع جدید برای استفاده از ارز حل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص اینکه حداقل حقوق مصرف کنندگان دسترسی آسان به کالاهای مورد نیازشان است و این روزها مردم برای خرید کالاهای اساسی نیز مجبور به ساعت ها ماندن در صف هستند و در این زمینه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان چه برنامه ای دارد، اظهار داشت: ما به هیچ وجه به دنبال ایجاد شدن صف نیستیم، در آستانه سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، این انقلاب شکوهمند تاوان دارد و مردم امروز تاوان رأی 12 فرودینی را می دهند که به استقلال کشور رأی دادند.

وی افزود: ما امروز از طرف کشورهای آمریکا، کشورهای اقماری آمریکا و کشورهایی که به دنبال سیاست های آمریکا هستند تحت فشاریم، به لحاظ انتقال ارز، واردات و… مشکل داشتیم و باید پروسه بسیار سختی را طی کنیم تا مواد اولیه مورد نیاز را وارد کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای واردن شدن هر کالا به کشور نیازمند هماهنگی های زیادی هستیم، ابراز داشت: هر کدام از اینها به هر دلیلی به موقع نتواند این ها را ساماندهی نکند در حلقه آخر با مشکل مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ارزی واردات مواد اولیه تولید روغن نباتی به کشور حل شد

مشکل ارزی واردات مواد اولیه تولید روغن نباتی به کشور حل شد