مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-28اجتماعي

راه اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت های کانون است


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، به تشریح اهداف و اولویت های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: راه اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، به تشریح اهداف و اولویت های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: راه اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.

اسفندیار ضیایی در دیدار با فرماندار شهرستان خمام، بر ضرورت ایجاد زیرساخت های مناسب برای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان این شهرستان تاکید کرد و گفت: موقعیت جغرافیایی شهرستان خمام و همسایگی آن با شهرستان های رشت و بندرانزلی را نویدبخش آینده روشن این دیار خواند و نگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این شهرستان را ویژه دانست.

وی در ادامه به تشریح اهداف و اولویت های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: راه اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت های کانون است

راه اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت های کانون است