مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-28بين الملل

جایگاه متفاوت ایران در بیانیه های واشنگتن و تل آویو/ یک مکالمه و دو روایت


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی می گوید که ایران یکی از موضوعات اصلی مکالمه تلفنی «بلینکن» و «اشکنازی» بوده است حال آنکه در بیانیه وزارت خارجه آمریکا، - وزارت خارجه رژیم صهیونیستی می گوید که ایران یکی از موضوعات اصلی مکالمه تلفنی بلینکن و اشکنازی بوده است حال آنکه در بیانیه وزارت خارجه آمریکا، غیبت نام ایران به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارتخانه های امور خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی، روایت های متفاوتی از مکالمه تلفنی داده اند که شب گذشته میان آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جدید واشنگتن و گابی اشکنازی همتای صهیونیست، گذشت.

درحالیکه طرف صهیونیست می کوشد ایران را به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های مطرح شده در این مکالمه جا بزند؛ وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای که در باب محتوای این گفتگوی تلفنی منتشر کرد و از سوی خبرگزاری رویترز هم بازتاب داده شد؛ حتی یک بار هم به نام ایران اشاره نکرد و به کلی گویی درباره چالش های امنیت منطقه ای و التزام به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، بسنده کرد.

این در حالی است که در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ادعا می شود که دو نفر در خصوص گسترش حلقه صلح، تهدید ایران و دیگر موضوعات گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه متفاوت ایران در بیانیه های واشنگتن و تل آویو/ یک مکالمه و دو روایت

جایگاه متفاوت ایران در بیانیه های واشنگتن و تل آویو/ یک مکالمه و دو روایت