مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-28بين الملل

بازداشت شماری از عوامل انفجارهای بغداد شامل چند سرکرده داعشی


عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق خبر داد که نیروهای امنیتی این کشور60 نفر از جمله چند سرکرده برجسته داعش را که از ترکیه وارد عراق شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق اطلاعاتی درباره تحقیقات مربوط به حادثه انفجارهای اخیر بغداد منتشر کرد.

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از الزیادی گزارش داد، فردی که وظیفه انتقال دو فرد انتحاری انفجارهای بغداد را بر عهده داشت، بازداشت شده است و طی دو روز آتی نیز، نیروهای امنیتی درباره بازداشت عاملان این انفجارها خبرهای خوبی خواهند داد.

وی تصریح کرد گروهی که در این جنایت دست داشتند، تحت تعقیب هستند و این عملیات از ماه آگوست گذشته در حال طرح ریزی بوده است.

این نماینده عراقی ادامه داد، تروریست ها قصد داشتند یک ژانویه 2021، این حملات انتحاری را در میان غیر نظامیان انجام دهند و اطلاعات دریافتی نشان دی دهد که قصد داشتند یک انفجار دیگر هم در الکرخ انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد، نیروهای امنیتی 60 نفر از جمله چند سرکرده برجسته داعش را که از ترکیه وارد عراق شده بودند، بازداشت کردند و با تلاش های این نیروها، از انجام حملات تروریستی بیشتر جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شماری از عوامل انفجارهای بغداد شامل چند سرکرده داعشی

بازداشت شماری از عوامل انفجارهای بغداد شامل چند سرکرده داعشی