مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-28اجتماعي

هوای تبریز آلوده شد


مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز امروز سه شنبه برای پنجمین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

داود قاسم زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز امروز، برابر با 144 بوده و برای گروه های حساس ناسالم است.

وی افزود: در وضعیتی که کیفیت هوا ناسالم است، توصیه می شود با مشارکت عمومی از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا گردد خودداری شود.

قاسم زاده ادامه داد: افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت در خارج از منزل خودداری کنند.

وی صرفه جویی در مصرف انرژی، پرهیز ازتردد های غیر ضروری درون شهری، مدیریت زمانی و مکانی سفرهای درون شهری و استفاده از حمل و نقل عمومی و عمل به توصیه های زیست محیطی را از راههای موثر در کاهش آلودگی هوا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آلودگی هوای تبریز در فصل سرد امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته بطوری که تبریز امروز برای پنجمین روز متوالی هوای ناسالمی را برای گروه های حساس تجربه می کند.

به گفته گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با نفوذ سامانه بارشی از امروز (پنجشنبه) به استان، غلظت آلاینده های جوی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تبریز آلوده شد

هوای تبریز آلوده شد