مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-28اقتصادي

سهم مدیریت بانوان در مازندران به 19 درصد رسید


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: سهم بانوان از حوزه مدیریتی در استان به 19 درصد رسید که شاهد رشد 50 درصدی در این بخش هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه قاسمی طوسی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با اشاره به افزایش 19 درصدی مدیریتی بانوان از ابتدای این دولت گفت: یکی از مباحثی که در دولت تدبیر و امید مطرح شد، ارتقای نقش مدیریتی بانوان بوده که از ابتدای دولت انتصابات بانوان در حوزه های مدیریتی داشتیم و حدود 19 درصد محقق شده که در طول 8 ساله دولت تدبیر 50 درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات در حوزه زنان و خانواده و کودک نبود یا نقص قوانین است.

طوسی به نقش کودکان به عنوان آینده سازان کشور اشاره کرد و افزود: اخیراً قانون حمایت از کودکان به تصویب رسیده است و یکی از اقدامات پس از تصویب قانون حمایت از کودکان با برگزاری جلسات توجیهی برای دستگاه های اجرایی و بخشداران بوده است تا با هر گونه کودک آزاری مواجه شدند به آن ورود کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گفت: مدرسه زمستانه حقوق کودک با حضور معاون اول ریاست جمهوری در استان مازندران افتتاح شد و تشکیل این کلینیک حمایت از حقوق کودک، گامی در راستای حمایت از قانون تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مدیریت بانوان در مازندران به 19 درصد رسید

سهم مدیریت بانوان در مازندران به 19 درصد رسید