مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-28بين الملل

رویترز: رهبر گروه افراطی پسران مغرور قبلا خبرچین پلیس آمریکا بوده


انریکه تاریو، رهبر گروه افراطی «پسران مغرور» در گذشته «خبرچین» ماموران فدرال و ماموران منطقه ای ایالات متحده آمریکا بوده است و پس از دستگیری در سال 2012 میلادی بارها مخفیانه برای بازرسان کار کرده است.

- رویترز: رهبر گروه افراطی "پسران مغرور" قبلا خبرچین پلیس آمریکا بوده انریکه تاریو، رهبر گروه افراطی پسران مغرور در گذشته خبرچین ماموران فدرال و ماموران منطقه ای ایالات متحده آمریکا بوده است و پس از دستگیری در سال 2012 میلادی بارها مخفیانه برای بازرسان کار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبری بود که رویترز به نقل از یکی از دادستان های پیشین آمریکا همچین اسناد دادگاه رسیدگی به پرونده کلاهبرداری او در سال 2014 میلادی اعلام کرد.

بر اساس اسناد قضایی به دست آمده، یکی از مأموران دفتر تحقیقات فدرال همچنین وکیل انریکه تاریو، فعالیت او را به عنوان خبرچین مخفی تایید کرده و گفته اند که او به مقامات کمک کرده است تا بیش از دوازده نفر را در پرونده های مختلف مواد مخدر، قمار و قاچاق انسان تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

انریکه تاریو روز سه شنبه در مصاحبه ای با رویترز، انجام چنین فعالیت هایی را رد کرد و گفت که چیزی در این باره به خاطر نمی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: رهبر گروه افراطی پسران مغرور قبلا خبرچین پلیس آمریکا بوده

رویترز: رهبر گروه افراطی پسران مغرور قبلا خبرچین پلیس آمریکا بوده