مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-28ورزشي

آغاز پروژه محرومیت زدایی 3000 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان


امروز و با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 3 هزار میلیارد تومان کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و سید پرویز فتاح، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 3 هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

در این مراسم که به طور متمرکز در ستاد بنیاد مستضعفان در حال برگزاری است، بزرگترین عملیات محرومیت زدایی در نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در سراسر کشور آغاز شد و رییس دفتر مقام معظم رهبری و رییس بنیاد مستضعفان، با مسئولان استان های سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان و گلستان به طور مستقیم ارتباط برقرار کردند.

در بزرگترین عملیات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، اقدامات اجرایی در بخش های فرهنگی، ورزشی و گردشگری ، آبرسانی، راه و زیرساخت ، کشاورزی و دامپروری ، مسکن ، آموزشی، بهداشت و درمان و همچنین در حوزه کمک معیشتی متمرکز خواهد بود.

در این عملیات بیشترین هزینه محرومیت زدایی متعلق به استان سیستان و بلوچستان است و پس از آن، کرمان و خوزستان بیشترین سهم از اعتبارات محرومیت زدایی را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه محرومیت زدایی 3000 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان

آغاز پروژه محرومیت زدایی 3000 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان