مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-28اقتصادي

اوضاع مدیران و کارکنان در دورکاری/ درخواست برای ادامه تا پایان کرونا


بررسی ها نشان می دهد که بیش از 90 درصد از کارمندان و 77 درصد از مدیران دستگاه های اجرایی از دورکاری ها رضایت دارند و معتقدند که دورکاری ها تا پایان دوران کرونا باید ادامه پیدا کند.

- بررسی ها نشان می دهد که بیش از 90 درصد از کارمندان و 77 درصد از مدیران دستگاه های اجرایی از دورکاری ها رضایت دارند و معتقدند که دورکاری ها تا پایان دوران کرونا باید ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته، به تدریج وضعیت حضور کارکنان در سازمان ها و دستگاه های اجرایی با تغییراتی مواجه و بسته به شرایط محدودتر شد؛ به طوری که از اسفند ماه ساعت حضور محدود و در ادامه با توجه به پیک های کرونا و وضعیت نامناسبی که ایجاد شد از میزان حضور کارکنان کاسته شده و حتی در مقطعی به تعطیلی ادارات کشید.

سازمان ادارای و استخدامی به استناد گزارشی تحت عنوان مستندسازی تجارب دستگاه های اجرایی در شرایط کرونا ، اطلاعاتی منتشر کرده که طی آن بررسی هایی در مورد دورکاری در دستگاه های اجرایی انجام شده است.

91 درصد دورکارند دراین بررسی از مجموع 190 دستگاه اجرایی دعوت به مشارکت در این پیمایش شده بودند 89 دستگاه اجرایی کشور و در بازه زمانی نیمه فروردین تا 19 آبان ماه امسال پاسخگو بوده اند و یک میلیون و 181 هزار و 42 نفر از کارکنان شاغل در دستگاه های مشارکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع مدیران و کارکنان در دورکاری/ درخواست برای ادامه تا پایان کرونا

اوضاع مدیران و کارکنان در دورکاری/ درخواست برای ادامه تا پایان کرونا