مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-28سياسي

توسعه بی حد دانشگاه ها در دوره ای به حیثیت علم آسیب رساند


استاندار کرمان با بیان اینکه رشته هایی که بازار کار ندارند، دیگر متقاضی ندارد، اظهار کرد: توسعه و گسترش بی حد دانشگاه ها در دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد به حیثیت علم آسیب رساند و خساراتی به منابع ملی نیز وارد کرد و آشفتگی در حوزه آموزش عالی در آن دوره ایجاد شد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه رشته هایی که بازار کار ندارند، دیگر متقاضی ندارد، اظهار کرد: توسعه و گسترش بی حد دانشگاه ها در دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد به حیثیت علم آسیب رساند و خساراتی به منابع ملی نیز وارد کرد و آشفتگی در حوزه آموزش عالی در آن دوره ایجاد شد.

دکتر علی زینی وند امروز نهم بهمن ماه در دیدار با رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه ها به دو بخش جمعیتی و خودآگاهی اجتماعی بستگی دارد.

وی با بیان اینکه رشته هایی که بازار کار ندارند دیگر متقاضی ندارد، اظهار کرد: توسعه و گسترش بی حد دانشگاه ها در دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد به حیثیت علم آسیب رساند و خساراتی به منابع ملی نیز وارد کرد و آشفتگی در حوزه آموزش عالی در آن دوره ایجاد شد.

استاندار کرمان از آسیب های نظام آموزش عالی سخن به میان آورد و تصریح کرد: یکی از آسیب ها بومی گزینی است به طوری که برخی از مناطق را طبقاتی کرده و همه دسترسی به دانشگاه های خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بی حد دانشگاه ها در دوره ای به حیثیت علم آسیب رساند

توسعه بی حد دانشگاه ها در دوره ای به حیثیت علم آسیب رساند