مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-28اقتصادي

خبری از کمبود مرغ و تخم مرغ در ساوه نیست


رییس امور دام مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ساوه گفت: هیچ کمبودی در حوزه مرغ و تخم مرغ مورد نیاز مردم در این شهرستان وجود ندارد.

- ایسنا/مرکزی رییس امور دام مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ساوه گفت: هیچ کمبودی در حوزه مرغ و تخم مرغ مورد نیاز مردم در این شهرستان وجود ندارد.

مجید شاه پسند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه 74 واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان وجود دارد که در حال حاضر 27 واحد از این تعداد، فعال هستند، اظهار کرد: این تعداد واحد پرورش مرغ گوشتی در حدود 9 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی کرده اند و هشت واحد از این تعداد نیز مرغ قابل عرضه به ظرفیت 321 هزار قطعه به بازار دارند که مجموع تولیدی این واحدها 637 تن پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: واحدهای پرورش مرغ گوشتی موظف هستند تولیدات خود را به کشتارگاه ها عرضه کرده و در نهایت مرغ به قیمت 20 هزار و 400 تومان به قیمت دولتی به مصرف کنندگان عرضه شود.

او گفت: خوشبختانه این میزان تولید نیاز مردم این شهرستان را تامین کرده و بنا به تقاضای بازار و مصرف کننده عرضه خواهد شد و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

در صورت تامین نیاز کامل بازار ساوه، مازاد آن صرفا برای مصرف مردم استان مرکزی عرضه می شود و به هیچ وجه به استان های دیگر صادر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از کمبود مرغ و تخم مرغ در ساوه نیست

خبری از کمبود مرغ و تخم مرغ در ساوه نیست