مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-28اقتصادي

فارس اولین استان کشور در کاهش طلاق


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: استان فارس طی سال 99 اولین استان کشور در حوزه کاهش میزان طلاق است.

- لیلا نورافشان در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: دستگاه های مختلفی در راستای کاهش آمار طلاق در استان فارس در تلاش اند که از جمله این دستگاه ها می توان به اداره کل ورزش و جونان، بهزیستی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و غیره اشاره کرد.

وی ادامه داد: در مجموع تلاش های صورت گرفته در راستای کاهش آمار طلاق موجب شده تا این آمار در سطح استان فارس نسبت به سایر مناطق کشور کاهش محسوس تری داشته باشد.

او متذکر شد: کاهش محسوس آمار طلاق در فارس موجب شده تا طی سال 99 استان فارس اولین استان کشور در زمینه کاهش آمار طلاق معرفی شود و امید است با اقدامات عملی آمار مربوط به طلاق در استان روند نزولی خود را طی کند.

نورافشان با اشاره به نقش آموزش های پیش از ازدواج یادآور شد: آموزش های قبل از ازدواج برای جوانان موجب خواهد شد که افراد با شناخت کافی نسبت به انتخاب همسر اقدام کنند و در نتیجه زمانی که انتخاب آگاهانه صورت بگیرد شاهد خواهیم بود که آمار مربوط به طلاق نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

او اظهار کرد: آموزش های قبل از ازدواج می تواند تاب آوری افراد در زندگی مشترک را افزایش دهد و این موضوع می تواند عاملی برای کاهش مشکلات خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس اولین استان کشور در کاهش طلاق

فارس اولین استان کشور در کاهش طلاق