مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-28سياسي

لایحه بودجه به سمت حمایت از تولید پیش می رود


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: لایحه بودجه به سمت حمایت از تولید پیش رفته است و هدف ما همین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در خصوص لایحه بودجه دولت اظهار داشت: بودجه شرکت های دولتی و بانک ها دو برابر بودجه عمومی کشور است و هیچ وقت مورد بررسی قرار نمی گیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نقدینگی که به دلیل این حجم از بودجه بانک ها و شرکت های دولتی ایجاد می شود زنگ خطری است برای مسائل تورمی و کاهش درآمد مردمی که از همین جا ناشی می شود.

زاهدی افزود: هم در مجلس و هم کمیسیون تلفیق بیشتر نگاه مثبت بود، اما بین نمایندگان جمع بندی این بود که اگر بودجه رای منفی بگیرد باید به دولت برگردد و دوباره اصلاح شود که موجب سرگردانی کشور از لحاظ منابع درآمدی و هزینه ای در سال آینده می شود.

وی با بیان اینکه کلیات بودجه با رأی لب مرزی در کمیسیون تلفیق رأی آورد، بیان کرد: لایحه چند ابهام اساسی داشت که برای تصمیم گیری نیاز به شفاف سازی داشت.

زاهدی ادامه داد: بودجه با فروش روزانه دو میلیون و 300 هزار بشکه بسته شده بود در صورتی که طی دو تا سه سال گذشته به این تعداد نرسیده است و با اما و اگرها و اتفاقات هم به راحتی امکانش نیست به این عدد برسیم، که سبب شد پیش بینی درآمدی از نفت زیر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه به سمت حمایت از تولید پیش می رود

لایحه بودجه به سمت حمایت از تولید پیش می رود