مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-28اقتصادي

درخواست بازنشستگان سخت و زیان آور برای بازنگری در همسان سازی


به اعتقاد تمام کارشناسان، اصلاح همسان سازی بازنشستگان سخت و زیان آور براساس رای دیوان عدالت ( هر سال کار سخت، - جی پلاس ، جمعی از بازنشستگان سخت و زیان آور کرمانی، در تماس با خبرنگار ایلنا، از رای کمیسیون تلفیق مبنی بر پرداخت 92 هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی در سال آینده با اولویت اجرای دور جدیدی از متناسب سازی ابراز خشنودی کردند.

ایلنا نوشت؛ این بازنشستگان اما می گویند: به اعتقاد تمام کارشناسان، اصلاح همسان سازی بازنشستگان سخت و زیان آور براساس رای دیوان عدالت ( هر سال کار سخت، یکسال و نیم حساب شود) فقط هزار تا هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه و اعتبار نیاز دارد؛ آیا ما باید تا سال بعد و پرداخت بدهی های دولت منتظر بمانیم؟ به گفته آنها، سازمان باید متناسب سازی اجرا شده در سال جاری را قبل از پایان سال اصلاح نماید؛ نباید همه چیز را به سال آینده موکول کنند.

این بازنشستگان اضافه می کنند: در هفته های اخیر بارها به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردیم و خواستار احقاق حق خود شدیم؛ فرمول های متناسب سازی، حقوق قانونی ما را مخدوش ساخته است اما متاسفانه تا این لحظه، هیچ پاسخ روشنی دریافت نکردیم؛ با توجه به اینکه وزیر کار وعده اصلاح همسان سازی را داده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بازنشستگان سخت و زیان آور برای بازنگری در همسان سازی

درخواست بازنشستگان سخت و زیان آور برای بازنگری در همسان سازی