مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-28اقتصادي

حمل یکسره کالا به عراق تاثیر مثبتی بر افزایش مبادلات تجاری دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر لزوم توسعه روابط تجاری با اقلیم کردستان عراق تاکید کرد و گفت: برقراری حمل یکسره کالا در این راستا موثر است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر لزوم توسعه روابط تجاری با اقلیم کردستان عراق تاکید کرد و گفت: برقراری حمل یکسره کالا در این راستا موثر است.

هدایت حاتمی در نشست هیات اقتصادی حلبچه عراق با مسئولین استان کرمانشاه که امروز (9 بهمن) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه سیاست های جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن کرمانشاه توسعه روابط اقتصادی با کشور عراق و اقلیم کردستان عراق است، افزود: سطح روابط تجاری طرفین باید بسیار بیشتر از شرایط کنونی باشد.

وی با بیان اینکه به زودی برگ های برنده ما برای تعاملات تجاری با عراق با شکست خوردن سیاست های ترامپ و پایان جنگ اقتصادی بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: به نفع عراق و استان های اقلیم کردستان است که مناسبات خود را با ایران گسترش دهند.

وی گفت: ایران کشوری قدرتمند است که نسبت به بسیاری از کشورهای منطقه سطح تکنولوژی بالاتر و پتانسیل های قابل توجهی دارد که عراق می تواند از آنها بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل یکسره کالا به عراق تاثیر مثبتی بر افزایش مبادلات تجاری دارد

حمل یکسره کالا به عراق تاثیر مثبتی بر افزایش مبادلات تجاری دارد