مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-28بين الملل

گزینه پیشنهادی بایدن: مواضع ضداسراییلی را تضعیف می کنم


زنی که از جانب بایدن برای احراز پست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، نامزد شده؛ خطاب به مجلس سنا، یکی از اولویت هایش را حراست از امنیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جرزالیم پست، لیندا تامس گرینفیلد نامزد پست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، در جلسه استماعی که در مجلس سنا برگزار شد؛ مدعی شد که در صورت تایید صلاحیت از سوی این مرجع قانونگذاری، با بی عدالتی علیه رژیم صهیونیستی مبارزه کرده و از کشورهایی که تن به سازش داده اند؛ می خواهد که در مجامع بین المللی، از اسراییل حمایت کنند.

گرینفیلد همچنین مدعی شد که با همتایان صهیونیست خود در راستای تقویت امنیت این رژیم و آنچه به زعم او وسعت بخشیدن به دایره صلح است ؛ همکاری خواهد کرد.

وی ادمه داد: امیدوارم آن کشورهایی که تابع توافق نامه های ابراهیمی(سازشکاران) هستند؛ در سازمان ملل هم از اسراییل حمایت کنند.

گرینفیلد جنبش تحریم رژیم صهیونیستی را نیز غیرقابل پذیرش عنوان کرد و مدعی شد: این اقدامات یهودستیزانه است و مهم است که به آنها اجازه ندهیم در سازمان ملل شنیده شوند.

من قصد دارم علیه آنها فعالیت کنم.

در میان اظهارات وی، تنها موردی که چندان به مذاق صهیونیست ها خوش نیامد، تصمیم احتمالی جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به شورای حقوق بشر سازمان مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه پیشنهادی بایدن: مواضع ضداسراییلی را تضعیف می کنم

گزینه پیشنهادی بایدن: مواضع ضداسراییلی را تضعیف می کنم