مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-28اجتماعي

تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و گفت: ترددها طی 24 ساعت گذشته در محورها افزایش داشته است.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راه ها و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد تردد روان و عادی در همه جاده های استان تهران داریم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان در همه محورهای مواصلاتی استان تهران صاف و آفتابی است و هیچ پدیده جوی فعالی نداریم گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی برای ارتفاعات فشم، دیزین بارش های پراکنده از امشب خواهیم داشت اما اصل بارش ها برای استان تهران طبق پیش بینی های انجام شده از فردا عصر به شکل برف، بوران و کولاک در حوزه های شرق و شمال شرق استان تهران خواهد بود.

وی عنوان داشت: برای غرب استان تهران نیز بارش باران پیش بینی شده است و در فشم دیزین و آزادراه تهران شمال و دماوند و فیروزکوه این پیش بینی ها است.

مصدقی در خصوص وضعیت تردد جاده های استان تهران نیز گفت: بر اساس دوربین های نظارت جاده ای تردد در جاده های استان تهران طی 24 ساعت گذشته افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران

تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران