مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-28پزشكي

حمل ونقل عمومی و مراکز خرید از عوامل انتقال کرونا


وزیر بهداشت با بیان این که پایانه های مسافربری و فرودگاه در تهران از مهمترین محل ها برای جهش ویروس هستند، گفت: تهران عوامل خطر زیادی مانند مترو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سعید نمکی در نشست با روسا و معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران اظهار داشت: 17 میلیون از جمعیت کشور در گستره تهران و البرز زندگی می کنند و این جمعیت می تواند نقش قابل توجهی در بیماری و سلامتی ایفا کند.

تهران عوامل خطر زیادی مانند مترو با یک میلیون جابه جایی مسافر، اتوبوس درون شهری و حمل و نقل عمومی و نیز مراکز خرید را دارد.

وی افزود: رفتارهای اجتماعی در کلانشهرها با شهرهای کوچکتر، متفاوت است و تهران پذیرای مراجعه بیماران از سراسر کشور به بیمارستان امام خمینی(ره) و دیگر مراکز است.

از روز اول که در وزارت بهداشت مسئولیت گرفتم، اعتقاد داشتم که کلانشهرها و به ویژه تهران را باید با یک شیوه ویژه اداره کرد.

وی اوامه داد: همان گونه که سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی را نمی شود با حد نصاب جمعیتیِ مازندران و البرز اداره کرد.

اگر بخواهیم به ازای هر 2000 نفر در مناطقی مانند سیستان و بلوچستان که پراکندگی جمعیت دارند، یک خانه بهداشت راه اندازی کنیم، هرگز همه جمعیت آن منطقه تحت پوشش حداقل خدمات، قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل عمومی و مراکز خرید از عوامل انتقال کرونا

حمل ونقل عمومی و مراکز خرید از عوامل انتقال کرونا