مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-28پزشكي

91 هزار و 152 سالمند در چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار مرکز بهداشت 91 هزار و 152 سالمند در استان زندگی می کنند که از این تعداد هشت هزار و 538 سالمند تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند.

- نرگس عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: براساس آمار مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری 91 هزار و 152 سالمند در استان زندگی می کنند که از این تعداد هشت هزار و 538 سالمند تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از کل سالمندان تحت پوشش بهزیستی یک هزار و 328 سالمند مستمری بگیر هستند.

وی افزود: ارتقای سطح فرهنگی جامعه در خصوص پدیده سالمندی، توانمندسازی سالمندان، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی سالمندان، توسعه زیرساخت های مورد نیاز در امور سالمندی و تأمین منابع مالی پایدار برای نظام حمایتی از سالمندان از جمله اهداف سند ملی سالمندان کشور است.

عسگری اضافه کرد: در حال حاضر یک مرکز نگه داری شبانه روزی، 15 مرکز روزانه، 9 تیم سیار و 8 گروه مراقب و 2 کارگاه توانمندسازی تحت حمایت بهزیستی در استان فعال است و به سالمندان خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 478 سالمند از مراکز تحت پوشش بهزیستی خدمات دریافت می کنند، عنوان کرد: خدمات پزشکی، پرستاری، توانبخشی و خدمات توانمندسازی از جمله این حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 هزار و 152 سالمند در چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند

91 هزار و 152 سالمند در چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند