مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-28بين الملل

احتمال وقوع آشوب در آمریکا


نگرانی از آشوب تندروهای خشونت طلب در آمریکا پس از پایان دوران ریاست جمهوری«دونالد ترامپ»رییس جمهور سابق آمریکا هنوز به پایان نرسیده است.

- نگرانی از آشوب تندروهای خشونت طلب در آمریکا پس از پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از سی ان ان، احتمال وقوع آشوب و ناآرامی توسط مخالفان دولت جدید آمریکا وجود دارد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا با صدور بیانیه ای نسبت به احتمال وقوع خشونت و آشوب توسط مخالفان انتقال ریاست جمهوری یا توسط کسانی که دیدگاه های ضد دولتی دارند یا کسانی که انگیزه هایی بر اساس ادعاهای دروغ دارند، هشدار.

دیوید بیکوسکی سرپرست وزارت امنیت ملی آمریکا با انتشار نظام ملی رایزنی درباره تروریسم نسبت به وجود بستر تهدید در سراسر ایالات متحده آمریکا که در هفته های آینده ادامه پیدا می کند، هشدار داد.

بیکوسکی تصریح کرد: داده ها اشاره می کند که برخی از تندروهای خشونت طلب که دارای انگیزه های ایدئولوژیک که با فعالیت دولت و انتقال ریاست جمهوری مخالف هستند و به ادعاهای دروغ باور دارند ممکن است بسیج کردن افراد برای تحریک به خشونت یا ارتکاب خشونت را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع آشوب در آمریکا

احتمال وقوع آشوب در آمریکا