مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-28سياسي

حقوق ومطالبات کارگران در اولویت کاری مدیران بنگاههای اقتصادی باشد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بنگاه های اقتصادی و دستگاه ها نسبت به پرداخت به موقع حقوق و مطالبات جامعه کارگری استان اهتمام ویژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشارکت کنند تا دین خود به انقلاب را ادا کنند.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات و حقوق کارگران، افزود: پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگران در شرایط حساس کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است تا معیشت این قشر زحمتکش دچار مشکل نشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیران بنگاه های اقتصادی پیش از به وجود مشکلات کارگری با اتخاذ تدابیر مناسب از ایجاد بحران پیشگیری کنند تا هزینه ای به وجود نیاید.

رئوفی تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در دو ماه پایانی سال نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: توجه به کارگران و جلب رضایتمندی آنها نقش بسزایی در افزایش بهره وری بنگاه های اقتصادی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی آنها خواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر انتخاب پیمانکاران صاحب صلاحیت، اظهار داشت: بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی از پیمانکاران صاحب صلاحیت استفاده کنند تا مشکلات کارگری آنها به حداقل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق ومطالبات کارگران در اولویت کاری مدیران بنگاههای اقتصادی باشد

حقوق ومطالبات کارگران در اولویت کاری مدیران بنگاههای اقتصادی باشد