مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-28سياسي

اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای اجرای واکسیناسیون


مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری در خصوص اجرای واکسیناسیون آمادگی کامل دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری در خصوص اجرای واکسیناسیون آمادگی کامل دارد.

محمدحسین حسن زاده اظهار کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا شهرداری تبریز وارد عمل شد و در حوزه های سلامت، خدمات اجتماعی، امور داوطلبانه و آموزش، مشارکت های مردمی، درکنار متولیان سلامت و تشکیل جلسات کارشناسی مستمر، شیوه نامه های تخصصی ضدعفونی و مقابله با ویروس کرونا در راستای نیازهای شهری تدوین شد.

وی افزود: از طرفی نیز محتواهای لازم آموزشی شهروندان از طریق اکران عمومی در بیلبوردهای شهری، وسایل حمل و نقل عمومی و تمام مراکز زیر مجموعه شهرداری توسط این ستاد آماده شده و در اختیار سازمان های مرتبط قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح واکسیناسیون نیز تشریح کرد: در دوره جدید مقابله با شیوع ویروس کرونا، اداره کل سلامت شهرداری از طریق ظرفیت های موجود با تمام امکانات برای مشارکت در واکسیناسیون همسو با متولیان سلامت آماده همکاری است.

حسن زاده در خصوص ضرورت این طرح بیان کرد: باید توجه کرد که واکسیناسیون علیه کرونا اقدامی بسیار مهم و ضروری است، تا عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای اجرای واکسیناسیون

اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای اجرای واکسیناسیون