مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-28اقتصادي

معدنی ها در رابطه با مصوبه افزایش حقوق دولتی معادن چه می گویند؟


در پی ابلاغ مصوبه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر حقوق دولتی معادن در سال 1399، اکثریت فعالان حوزه معدن کشور، در نامه هایی جداگانه خطاب به معاون امور معادن این سازمان، - معدنی ها در رابطه با "مصوبه افزایش حقوق دولتی معادن" چه می گویند؟ در پی ابلاغ مصوبه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر حقوق دولتی معادن در سال 1399، اکثریت فعالان حوزه معدن کشور، در نامه هایی جداگانه خطاب به معاون امور معادن این سازمان، خواستار بازنگری و اصلاح برخی بندها، عدم افزایش حقوق دولتی معادن و تعیین قیمت براساس مبنای سال 1397 یا توقف اجرای ابلاغیه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته حقوق دولتی معادن در سال 1399 از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و با امضای تعدادی از اعضای شورای عالی معادن ابلاغ شد.

طبق این مصوبه، حقوق دولتی معادن براساس قیمتی از فروش محصول در سر معدن تعیین شده که نسبت به سال گذشته تا 400 درصد افزایش داشته است.

مصوبه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر افزایش حقوق دولتی معادن در سال جاری، بسیاری از فعالان معدنی کشور از جمله انجمن سنگ ایران، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های سرب و روی ایران و انجمن سنگ آهن ایران را بر این داشته است که در نامه هایی جداگانه خطاب به اردشیر سعدمحمدی (معاون تازه نفس امور معادن و صنایع معدنی وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدنی ها در رابطه با مصوبه افزایش حقوق دولتی معادن چه می گویند؟

معدنی ها در رابطه با مصوبه افزایش حقوق دولتی معادن چه می گویند؟