مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-28ورزشي

برای اعطای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی به اردبیل آماده ایم


برای اینکه ورزش کشتی اردبیل را به اوج سال های گذشته بازگردانیم آماده اعطای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی به صورت سالانه به اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا دبیر صبح پنجشنبه در دیدار با استاندار اردبیل با بیان اینکه در ورزش اگر هر مبلغی سرمایه گذاری شود ده ها برابر آن را می توان نتیجه گرفت، اظهار کرد: فدراسیون کشتی آماده است هرگونه همکاری و مساعدت مستمر در توسعه ورزش کشتی استان است و آماده واگذاری هرگونه مسابقات ملی و بین المللی به نام شهدای این خطه در استان اردبیل هستیم.

وی با بیان اینکه کشتی استان اردبیل زمانی در اوج بوده اما متأسفانه بنا به دلایلی افت فاحشی داشته است، افزود: فدراسیون امروز هم آمادگی انعقاد تفاهم نامه با استانداری اردبیل برای میزبانی این استان از مسابقه بین المللی در سال 1400 دارد و اگر مسئولین استان این آمادگی را داشته باشند فدراسیون مشتاقانه قبول می کند.

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران خطاب به استاندار اردبیل تصریح کرد: اگر شما ترتیبی اتخاذ کنید که در شورای برنامه ریزی استان کمک مشخصی به هیأت کشتی استان انجام شود، باعث حل بسیاری از مشکلات این رشته ورزشی در استان اردبیل خواهد شد چرا که این رشته در این خطه ریشه دارد و نباید با منیت ها و اختلافات سطحی این ریشه را خشکاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اعطای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی به اردبیل آماده ایم

برای اعطای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی به اردبیل آماده ایم