مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-28اقتصادي

بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می کند


رییس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سفری که به همراه معاونین و مدیران دستگاه های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی داشت، - رییس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سفری که به همراه معاونین و مدیران دستگاه های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی داشت، ضمن بازدید از طرح های اقتصادی در حال احداث در این استان، از پرداخت 3 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 4 هزار پرونده اعتباری طی سال جاری در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، فتاحی رییس هیئت مدیره بانک و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان خراسان جنوبی با عزیمت به شهر خوسف با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان دیدار کرد.

وی پس از بازدید از پروژه هیدروکربن این شهرستان، در شهرک صنعتی شهرستان خوسف از کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع توسعه این طرح قرار گرفت.

فتاحی همچنین ضمن بازدید از پروژه طلای شادان شرکت کارند صدر با اشاره به سرمایه گذاری 310 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در این پروژه گفت: در سال جاری مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی 3 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 4 هزار پرونده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می کند

بانک توسعه تعاون برای احداث 75 هزار واحد مسکونی، تسهیلات پرداخت می کند