مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-28اقتصادي

بازدید مسئولین شیرآلات kwc از خط تولید شرکت سنی


در مهر ماه سال 99 مسئولین محترم شرکت کی دبلیو سی (kwc) تولیدکننده شیرآلات ساختمانی، ضمن بازید از مجموعه کارخانه های سنی، در جلسه ای با حضور کادر فنی و کیفی سنی حضور پیدا کردند که هدف از این جلسه رفع مشکلات موجود و ارائه برنامه های آتی در جهت افزایش .

- در مهر ماه سال 99 مسئولین محترم "شرکت کی دبلیو سی (kwc) " تولیدکننده شیرآلات ساختمانی، ضمن بازید از مجموعه کارخانه های سنی، در جلسه ای با حضور کادر فنی و کیفی سنی حضور پیدا کردند که هدف از این جلسه رفع مشکلات موجود و ارائه برنامه های آتی در جهت افزایش زمینه ی همکاری فی مابین بود.

مسئولین دو شرکت پس از بحث و مذاکره در رابطه با مسائل کیفی و تولیدی، جهت ادامه همکاری قرادادهای لازم را منعقد و امضاء نمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت سنی، پس از گذشت چهار ماه، علاوه بر اینکه شیرآلات ساختمانی ، در وهله اول انجام تعهدات از سوی شرکتهای سنی و kwc را اثبات کرده و از سوی دیگر نشان دهنده اعتماد شرکت kwc به توانایی های مجموعه سنی می باشد.

کادر سنی در واحدهای مختلف بویژه تولید و کنترل کیفیت بر این همکاری مفتخر بوده و امیدوار است و ایمان دارد با عزم راسخی که در اجرای تعهدات خود دارد شاهد تداوم این همکاری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولین شیرآلات kwc از خط تولید شرکت سنی

بازدید مسئولین شیرآلات kwc از خط تولید شرکت سنی