مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-28اقتصادي

کشاورزی محور توسعه اقتصادی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزی و محصولات راهبردی این بخش محور توسعه اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر فتحی روز پنج شنبه در جلسه منطقه ای جهش تولید در دیمزارهای آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و نقش کشاورزی به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور ادامه داد: سیاست کشور در راستای توسعه بخش کشاورزی و افزایش ظرفیت بخش کشاورزی در اقتصاد کشور، تدوین می شود و توسعه کشاورزی محور بحث های سیاست گذاران جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: در سال های گذشته کشاورزی در شعارها محور توسعه اقتصادی کشور بود اما در چند سال اخیر این شعارها به واقعیت تبدیل شد و محور توسعه اقتصادی کشور شده و این برای تولیدکنندگان، کارشناسان، متولیان، متصدیان، کشاورزان و افرادی که با بخش کشاورزی در تعامل هستند فرصت و توفیقی بزرگ ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: تحریم های یکجانبه علیه کشور در واقع نوعی جنگ اقتصادی است و هنوز افرادی هستند که این موضوع را درک نکرده اند و افزایش قیمت در برخی محصولات کشاورزی به دلیل همین جنگ اقتصادی بوده است.

فتحی تاکید کرد: علیرغم وجود تمام ناملایمتی ها که برای بخش کشاورزی به وجود آمد، این بخش توانست روی پای خود ایستاده و در مواقع مهم، محور اتکای بخش های دیگر اقتصاد کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی محور توسعه اقتصادی است

کشاورزی محور توسعه اقتصادی است