مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-28سياسي

قوی شدن عامل بازدارندگی در برابر دشمنان/توطئه دشمنان تمامی ندارد


فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه قوی شدن عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است ، گفت: دشمنان هرگز از توطئه های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور با حضور در استان ایلام در دیدار با جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار مرد: دشمنان هرگز از توطئه های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته اند و اگر اقتدار امروز نیروهای نظامی و سپاه نبود باید منتظر نقشه های نظامی دیگری می شدیم اما این جسارت از دشمن گرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: قوی شدن ایران عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است و باید بیش از گذشته در این مسیر گام برداریم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت مرزهای استان ایلام گفت: به حمدالله ما در مرزهای غرب کشور مانند دیگر مناطق و مرزهای کشور از امنیت خوبی برخوردار هستیم و چنین امنیتی در دنیای امروز کم نظیر است.

سردار پاکپور ادامه داد: رزمندگان ایلامی در دوران دفاع مقدس اقدامات ماندگاری در دفاع از انقلاب به جای گذاشته اند و امروز نیز جوانان ایلامی جا پای بزرگان خود گذاشته و در حال افتخار آفرینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوی شدن عامل بازدارندگی در برابر دشمنان/توطئه دشمنان تمامی ندارد

قوی شدن عامل بازدارندگی در برابر دشمنان/توطئه دشمنان تمامی ندارد