مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-28سياسي

احتساب مدت حضور در جبهه به عنوان سخت و زیان آور


هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه مقرر کرد ایام حضور در جبهه بدون نیاز به سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زیان آور در این گونه مشاغل به عنوان سابقه خدمت محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، به دنبال اعلام تعارض در آراء صادره شعب دیوان عدالت اداری با خواسته احتساب ایام حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت در مشاغل سخت و زیان آور هیات عمومی در این مورد وارد بحث و بررسی شد و مشخص گردید برخی شعب دیوان با صدور رای به ورود شکایت، خواسته خواهان را مورد تایید قرار داده و رای به احتساب ایام حضور در جبهه به عنوان سابقه سخت و زیان آور داده اما برخی دیگر از شعب تایید این خواسته را منوط به داشتن سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زیان آور دانسته اند.

با طرح این موضوع در هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اعضای هیات با اکثریت آراء رای به ورود را صحیح تشخیص داد و به این ترتیب مقرر کردند ایام حضور در جبهه بدون نیاز به سابقه خدمت در مشاغل سخت و زیان آور، به عنوان سابقه این گونه مشاغل احتساب می شود.

بخشی از مستندات هیات عمومی در تایید رای به ورود در این مورد از این قرار است: اولاً براساس تبصره 2 ماده 14 قانون کار الحاقی مصوب 83/1/30 آن دسته از بیمه شدگانی که مشمول اصلاحیه تبصره (2) ماده (76) قانون تأمین اجتماعی مصوب 80/7/14 مجمع تشخیص مصلحت نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتساب مدت حضور در جبهه به عنوان سخت و زیان آور

احتساب مدت حضور در جبهه به عنوان سخت و زیان آور