مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-28فناوري

تامین پوشش همراه برای بخشی از جاده های فاقد امکان ارتباط در فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث و راه اندازی چهار سایت جاده ای و تامین پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان در چهار محور مواصلاتی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث و راه اندازی چهار سایت جاده ای و تامین پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان در چهار محور مواصلاتی خبر داد.

مهرداد سهرابی با بیان اینکه احداث این چهار سایت در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس و پوشش حداکثری محورهای مواصلاتی بوده است، اظهار کرد: برای توسعه ارتباطات سیار جاده ای استان، احداث 13سایت تلفن همراه برای تامین پوشش 120 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان در 12 محور پیش بینی شده بود که هم اکنون با راه اندازی این چهار سایت، پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان تامین شده است.

او گفت: با احداث و راه اندازی دو سایت اپراتور اول، محور مواصلاتی رستاق- گدارپنبه شهرستان داراب به میزان 11 کیلومتر و محور مواصلاتی درز-سایبان شهرستان لارستان به میزان 13 کیلومتر تحت پوشش اپراتور اول قرار گرفتند.

سهرابی ادامه داد: همچنین با احداث و راه اندازی دو سایت اپراتور دوم، محور مواصلاتی فاریاب- اخند شهرستان مهر به میزان 9 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین پوشش همراه برای بخشی از جاده های فاقد امکان ارتباط در فارس

تامین پوشش همراه برای بخشی از جاده های فاقد امکان ارتباط در فارس