مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-28پزشكي

معتادان هم کرونا می گیرند


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: در خصوص کرونا کار ما به دلیل شایعاتی که گفته می شد به اصطلاح معتادان کرونا نمی گیرند، خیلی سخت تر از بقیه سازمان ها بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، در این میان همان روزهای اول بود که شایعه ای بشدت درباره مقاومت بدن معتادان در برابر ابتلا به این ویروس پخش شد، البته بسرعت با تحقیقات به عمل آمده همه متوجه شدیم که این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ عنوان صحت ندارد، از آنجایی که برخی از معتادان به دلیل شرایط زندگی و نداشتن بهداشت مناسب بشدت در معرض ابتلا به ویروس و انتشار آن به دیگر افراد جامعه بودند، باید برنامه ویژه ای برای جلوگیری از آسیب های جدید که ناشی از کرونا بود، ریخته می شد.

این در حالی است که کشور ما به دلیل همجواری با کشور افغانستان همواره با افزایش نرخ اعتیاد روبه روست تا جایی که بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته، 5.

4 درصد جمعیت فعال کشور، مبتلا به اعتیاد هستند و به تعبیری دو میلیون و 800 هزار مصرف کننده مستمر و یک میلیون و 600 هزار مصرف کننده تفننی در کشور وجود دارد.

با اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر درباره تغییر روند کار در دوران کرونا و برنامه های سال جاری و عملکرد جدید در سال 1400 به گفت وگو نشستیم که می خوانید: با توجه به اهمیت موضوع کرونا و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان هم کرونا می گیرند

معتادان هم کرونا می گیرند