مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-28ورزشي

مسابقات انتخابی تیم پرورش اندام هرمزگان برگزار می شود


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: مسابقات انتخابی تیم بدنسازی و پرورش اندام استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه برگزار می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: مسابقات انتخابی تیم بدنسازی و پرورش اندام استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه برگزار می شود.

حسین اخلاقی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری انجام شده جهت برگزاری این مسابقات و اخذ مجوز از ستاد مدیریت بیماری کرونا این مسابقات طی سه مرحله در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اخلاقی با اشاره به اینکه در تاریخ دهم بهمن ماه شاهد برگزاری مسابقات پاور لیفتینگ در رشته پرس سینه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اولین مرحله این مسابقات با گرامیداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی شهرستان میناب برگزار می شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار کرد: در مرحله دوم برگزاری مسابقات استانی، مسابقات قوی ترین مردان یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رقابت در تاریخ 17 بهمن ماه و در محل پارک غدیر بندرعباس نیز به رقابت می پردازند، اظهار کرد: به نفرات برتر و برگزیدگان در مرحله فینال، جوایز نفیس و نقدی اهداء خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات انتخابی تیم پرورش اندام هرمزگان برگزار می شود

مسابقات انتخابی تیم پرورش اندام هرمزگان برگزار می شود