مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-28ورزشي

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان


تیراندازان تیم بانوان هیات تیراندازی استان قم در چهارمین هفته رقابت های لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه های کشور برابر تیم برلیان به برتری رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات هفته های سوم و چهارم فصل جاری لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه های کشور در رشته تفنگ بادی به میزبانی تیم های برلیان 22 و مقاومت به انجام رسید و تیراندازان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در یکی از مسابقات هفته سوم، تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم با تیم دانشگاه آزاد به رقابت پرداخت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد اما در رقابت هفته چهارم برابر تیم برلیان 22 به میدان رفت و در پایان این مسابقه حریف را شکست داد تا یکی از تیم های پیروز این هفته لقب بگیرد.

در بخش انفرادی این هفته از مسابقات نیز دو تیرانداز موفق تیم هیأت قم، سیده رویا صبح خیز و فرشته قدرتی بودند که با عملکرد بسیار خوب خود به مرحله فینال رقابت ها راه یافتند و در پایان این هفته از لیگ برتر به ترتیب جایگاه های پنجم و سوم را از آن خود کردند تا به روند موفقیت های خود ادامه دهند.

نفرات تیم هیأت تیراندازی قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور سیده رویا صبح خیز، عطیه قدمی، نرجس امام قلی نژاد، مریم شفیعی پور، فرشته قدرتی و نازنین زینب جعفری هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان