مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-28ورزشي

استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی


استاندار قم با بیان اینکه بهره گیری از جوانان در پست های مدیریتی باید در اولویت باشد، گفت: مدیران عملگرا از نظرات و مشورت های جوانان و بانوان در حوزه های مختلف استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تاکید شده است و یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه ها، اجرای سیاست های نظام در بهره گیری از جوانان خواهد بود، گفت: در یک برنامه 6 ماهه بایستی میانگین سنی مدیران دستگاه های دولتی کاهش یابد و دستگاه ها گزارش ترکیب سنی مدیران دستگاه های دولتی را تدوین و به ما تحویل دهند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه در شرایطی که جوانان متعهد و کارآمد را در اختیار داریم بایستی بهره گیری از آنها در پست های مدیریتی در اولویت باشد، افزود: استفاده از ظرفیت های جوانان به عمل گرایی مدیران اجرایی بستگی دارد و از نظرات و مشورت های جوانان و بانوان بایستی در حوزه های مرتبط با ایشان بهره گرفته شود.

وی با اشاره به تصویب طرح تربیت و توانمندسازی دستیاران جوان مدیران گفت: مسئولیت اجرایی این طرح با اداره کل ورزش و جوانان می باشد و این اداره باید گزارشی از روند اجرای این طرح در استان را ارائه دهد.

سرمست با اشاره به اینکه توانمند سازی متقاضیان بازار کار باید در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قرار گیرد، افزود: وضعیت قم در اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی

استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی