مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 03:202021-01-27بين الملل

«لوید آستین» از آلمان بابت میزبانی نظامیان آمریکا قدردانی کرد


وزیر دفاع جدید ایالات متحده در گفتگویی تلفنی با همتای آلمانی خود از این کشور اروپایی بابت میزبانی نیروهای نظامی آمریکا تمجید و قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ژنرال لوید آستین رییس پنتاگون روز چهارشنبه در گفتگویی تلفنی با همتای آلمانی خود بابت میزبانی نیروهای نظامی آمریکا از این کشور اروپایی تمجید کرد.

این تغییر موضع آشکار وزیر دفاع آمریکا به گمانه زنی ها در مورد احتمال لغو فرمان خروج نظامیان این کشور از آلمان از سوی جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا قوت بخشید.

این در حالی است که ژنرال لوید آستین در حال بازنگری وضعیت استقرار نیروهای نظامی آمریکا در سرتاسر جهان است که این امر می تواند شامل بازبینی دستور دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا شود که در سال گذشته فرمان خروج حدود یک سوم از 34،000 نیروی نظامی آمریکا مستقر در آلمان را صادر کرد.

گفتنی است، ترامپ سال گذشته به بهانه عدم پرداخت بودجه مقرر از سوی آلمان به ناتو و متهم کردن برلین به سوء استفاده از ایالات متحده در حوزه تجارت این فرمان را صادر کرد.

اما اکنون وزیر دفاع جدید آمریکا مشی متفاوتی را برگزیده است.

در همین ارتباط، پنتاگون متعاقب تماس تلفنی آستین با آنه گرت کرامپ- کارن باوئر وزیر دفاع آلمان بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: وزیر [دفاع] آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لوید آستین» از آلمان بابت میزبانی نظامیان آمریکا قدردانی کرد

«لوید آستین» از آلمان بابت میزبانی نظامیان آمریکا قدردانی کرد