مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 23:302021-01-27بين الملل

یکی از عوامل انفجار بغداد دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق چهارشنبه شب اعلام کرد: - یک عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق چهارشنبه شب از دستگیری یک همدست دو عامل انتحاری انفجار تروریستی اخیر در مرکز بغداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق چهارشنبه شب اعلام کرد: فردی که عاملان انتحاری را پنجشنبه گذشته از منطقه الیوسفیه در جنوب بغداد برای اجرای عملیات تروریستی به میدان الطیران در مرکز این شهر منتقل کرده بود، دستگیر شد و در طول دو یا سه روز آینده دستگاه امنیت ملی خبرهای خوبی درباره دستگیری تعدادی دیگری از افراد و طراح در این حمله تروریستی ارایه خواهد داد.

وی افزود: گروهی که در این جنایت مشارکت کردند، درحال پیگیرد هستند و این عملیات تروریستی بابرنامه ریزی از ماه اگوست ( شهریور ) قرار بود اول ژانویه سال 2021 میلادی( 12 دی ) علیه غیرنظامیان اجرا شود.

اطلاعات همچنین از برنامه ریزی برای حمله تروریستی دیگری در منطقه الکرخ حکایت داشت.

الزیادی گفت: نیروهای امنیتی 60 نفر از جمله شماری از سرکردگان داعش را که از ترکیه می آمدند، دستگیر کردند و این نیروها تلاش زیادی می کنند که باعث خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از عوامل انفجار بغداد دستگیر شد

یکی از عوامل انفجار بغداد دستگیر شد