مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 23:102021-01-27بين الملل

دیپلمات آمریکایی به دنبال جلوگیری از مواضع ضد اسراییلی در سازمان ملل


دیپلمات آمریکایی به دنبال جلوگیری از مواضع ضد اسراییلی در سازمان ملل - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندا توماس-گرینفیلد گزینه نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در دولت جدید این کشور، وعده داد که با مواضع ضد اسراییلی در مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل مقابله خواهد کرد.

گرینفیلد طی اظهاراتی در جلسه بررسی صلاحیت خود در مجلس سنای آمریکا گفت: من مشتاق ایستادن در کنار اسراییل، ایستادن مقابل حملات ناعادلانه به اسراییل و قطعنامه های بی امان علیه اسراییل هستم .

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل وی ضمن اشاره به برنامه های خود برای همکاری با همتایان اسراییلی جهت تقویت امنیت رژیم صهیونیستی در جوامع بین المللی، اظهار داشت: مشتاق همکاری با اسراییل برای تدوین یک استراتژی هستم تا با کشورهایی که به دنبال تخصص هایی برای اقدامات توسعه ای خود هستند، تعامل کند .

این دیپلمات آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره توافق های سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نیز توضیح داد: امیدوارم آن کشورهایی که اسراییل ذیل توافق های آبراهام به رسمیت شناخته اند، فرصت ها برای همکاری در سازمان ملل و حمایت از حضور اسراییل در آن را دریابند .

بر اساس این گزارش، گرینفیلد در ادامه جنبش تحریم اسراییل موسوم به بی دی اس را غیرقابل قبول خوانده و مدعی شد: این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات آمریکایی به دنبال جلوگیری از مواضع ضد اسراییلی در سازمان ملل

دیپلمات آمریکایی به دنبال جلوگیری از مواضع ضد اسراییلی در سازمان ملل