مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 23:052021-01-27ورزشي

دعوت کتابخانه ملی از فناوران برای رفع چالش فهرست نویسی تحلیلی با هوش مصنوعی


مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با برگزاری رویداد فناورانه، تیم های فناور را به رقابت در چالش مساله فهرست نویسی تحلیلی با کمک هوش مصنوعی دعوت کرد و قرار است برای بهترین ایده زمینه برای عقد قرارداد با این سازمان فراهم شود.

- مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با برگزاری رویداد فناورانه، تیم های فناور را به رقابت در چالش مساله فهرست نویسی تحلیلی با کمک هوش مصنوعی دعوت کرد و قرار است برای بهترین ایده زمینه برای عقد قرارداد با این سازمان فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد نوآورانه لیبتک 2 از سوی مرکز نوآوری و توسعه کسب و کارهای داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با موضوع چالش تشخیص موضوع (Topic Detection)، در حوزه فناوری های کتابخانه ای و استفاده از هوش مصنوعی به منظور پردازش داده و شناسایی موضوع آن، در دو مرحله برگزار می شود.

در مرحله اول از تمامی افراد، تیم ها و شرکت ها دعوت می شود در این رویداد ثبت نام کنند و پس از ثبت نام، دسترسی به داده های لازم جهت شرکت در چالش در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و رقابت از همین لحظه آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کتابخانه ملی از فناوران برای رفع چالش فهرست نویسی تحلیلی با هوش مصنوعی

دعوت کتابخانه ملی از فناوران برای رفع چالش فهرست نویسی تحلیلی با هوش مصنوعی