مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 22:452021-01-27اقتصادي

230 میلیارد تومان تهاتر مالیاتی در لرستان انجام شد


در سال جاری حدود 230 میلیارد تومان تهاتر مالیاتی در استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار داشت: در این جلسه مشکلات فعالین اقتصادی با برخی از دستگاه ها مانند تأمین اجتماعی و اداره امور مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات حقوقی و قانونی است که خارج از اختیارات استان است که باید توسط استان در سطح ملی پیگیری شود و در مورد سایر موارد نظیر مشکلات پیمانکاران و فعالین بخش خصوصی بابت ارزش افزوده از کارفرمایان که خودشان مالیات را دریافت نکرده اند؛ پرداخت بدهی آنها باید منوط به زمانی باشد که دستگاه ها پرداخت کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

استاندار لرستان همچنین افزود: در این جلسه گزارشی از تهاتر های مالیاتی ارائه شد و خوشبختانه نزدیک به 230 میلیارد تومان تهاتر مالیاتی در سال جاری انجام شده است که نزدیک به 170 میلیارد تومان آن تقریباً قطعی شده و مابقی آن در حال انجام است که این عملکرد و اقدام بسیار خوبی برای استان است.

خادمی همچنین به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت تورم در استان اشاره کرد و گفت: میزان تورم سالیانه استان حدود 33 درصد است که لرستان را تقریباً در رتبه ششم و هفتم کشور قرار داده و از لحاظ تورم نقطه ای نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 میلیارد تومان تهاتر مالیاتی در لرستان انجام شد

230 میلیارد تومان تهاتر مالیاتی در لرستان انجام شد