مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 22:402021-01-27اقتصادي

10 هزار کیلومتر راه روستایی در قالب طرح «ابرار2» بهسازی می شود


معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بهسازی و آسفالت 10 هزار کیلومتر راه روستایی اولویت دار در کشور کلید خورده که سهم استان ها براساس ظرفیت آنها مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شعبانعلی خاوری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به پروژه های ابرار در کشور اشاره کرد و گفت: با واگذاری تکلیف ساخت راه های روستایی به سازمان راهداری و ضرورت کار جهادی و بسیجی در این حوزه، براساس سیاست های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری، طرح ابرار یک (اقدام برای راه های اولویت دار روستایی) با هدفگذاری اجرای 2000 کیلومتر در سال 98 و 3500 کیلومتر در سال 99 آغاز شد.

وی تصریح کرد: با اقدامات جهادی استان ها در پایان شهریور 99 موفق شدیم 7000 کیلومتر از شبکه راه های روستایی کشور را بهسازی و آسفالت کنیم که 1500 کیلومتر بیشتر از برنامه و قبل از زمانبندی محقق شد.

معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: بر همین اساس مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در مهر ماه سال جاری در برنامه گرامیداشت روز روستا، بهسازی و آسفالت 3500 کیلومتر راه دیگر را به سازمان راهداری تکلیف کردند که با توجه به هدفگذاری برنامه ششم توسعه در اولویت راه های روستایی بالای 20 خانوار کشور و وجود 8412 روستای فاقد راه آسفالته با این شرایط، طرح ابرار 2 بر پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار کیلومتر راه روستایی در قالب طرح «ابرار2» بهسازی می شود

10 هزار کیلومتر راه روستایی در قالب طرح «ابرار2» بهسازی می شود