مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:052021-01-27بين الملل

سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استیو داینس سناتور ایالت نفت خیز مونتانا در مورد دستورات اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی اظهار نگرانی کرد و گفت: - سناتور جمهوریخواه ایالت مونتانا با انتقاد از دستورات اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی، گفت به نظر می رسد که رییس جمهوری در حال کار روی یک استراتژی دوباره بیکار کردن آمریکایی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استیو داینس سناتور ایالت نفت خیز مونتانا در مورد دستورات اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی اظهار نگرانی کرد و گفت: بایدن بیشتر به جای کارگران مونتانا و آمریکایی به فکر کارگران عربستان سعودی است، زیرا این اقدامات برای ایالت مونتانا ویرانگر است.

به دنبال دستور اجرایی بایدن در مورد تغییرات اقلیمی، مجوز خط لوله نفتی (Keystone XL) که ارتباط مستقیم با بازار کار در ایالت مونتانا دارد لغو شده است.

سناتور داینس با انتقاد از تصمیمات جدید بایدن در مورد در مورد از دست دادن درآمد مالیاتی، حذف شغل و کاهش امنیت انرژی و استقلال آمریکا ابراز نگرانی کرد.

سخنان سناتور جمهوریخواه ایالت مونتانا در حالی مطرح می شود که جنیفر گرانهلم نامزد وزارت انرژی دولت بایدن در حال پاسخ دادن به سوالات نمایندگان سنا در مورد تصمیم های دولت بایدن در مورد تغییرات اقلیمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت

سناتور جمهوریخواه: بایدن استراتژی بیکار کردن مردم را در پیش گرفت