مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:002021-01-27بين الملل

آکسیوس: نتانیاهو فعلا نمی خواهد با سیاست های بایدن درقبال ایران مقابله کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چند تن از مقام های رژیم صهیونیستی به وبگاه خبری آکسیوس گفته اند که بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم خواستار مقابله فوری با سیاست های جو بایدن ، - چند مقام رژیم صهیونیستی خبر داده اند که نخست وزیر این رژیم قصد ندارد به این زودی ها با سیاست های رییس جمهور جدید آمریکا در خصوص ایران مقابله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، چند تن از مقام های رژیم صهیونیستی به وبگاه خبری آکسیوس گفته اند که بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم خواستار مقابله فوری با سیاست های جو بایدن ، رییس جمهور جدید آمریکا در قبال ایران نیست.

آکسیوس در توضیح این موضوع تصریح کرد که بایدن تمایل دارد تا توافق هسته ای برجام که در سال 2015 به امضا رسید را ادامه دهد، این در حالی است که نتانیاهو با این مسئله شدیداً مخالف است.

بر اساس این گزارش، هنگامی که نتانیاهو با تلاش های باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا برای دستیابی به توافق برجام مخالفت می کرد، بایدن و نتانیاهو علناً با یکدیگر مبارزه می کردند.

یکی از مقام های ارشد رژیم صهیونیستی که به خوبی از اندیشه های نتانیاهو آگاه است، یک تفاوت را میان دولت بایدن و اوباما ترسیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکسیوس: نتانیاهو فعلا نمی خواهد با سیاست های بایدن درقبال ایران مقابله کند

آکسیوس: نتانیاهو فعلا نمی خواهد با سیاست های بایدن درقبال ایران مقابله کند