مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:502021-01-27اقتصادي

استفاده از اراضی شهرک های کشاورزی برای تولید محصولات کشاورزی است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: اولویت جهادکشاورزی در استفاده از منابع آب و خاک در اراضی شهرک های کشاورزی، تولید محصولات کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  اکبر فتحی در جلسه بررسی و ارزیابی تقویم اراضی که با حضور فرماندار شهرستان تبریز برگزار شده بود به سالروز تاسیس اداره امور اراضی استان اشاره کرد و با گرامیداشت این روز  اظهار داشت: مدیریت امور اراضی کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه نقش بسزایی دارد و باید نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشیم و توجه ویژه فرمانداری به این بخش باعث دلگرمی بخش کشاورزی خواهد شد.

وی به توسعه شهرک های کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی ویژه ای تلاش کنیم سرمایه گذاری و فعالیت در بخش کشاورزی و صنعتی در داخل شهرک ها انجام گیرد و در بررسی متقاضیان برای شروع پروژه های کشاورزی اولویت در توسعه شهرک های کشاورزی باشد.

فتحی به انتقال کارخانه آجرسفال و شیشه آذر به داخل شهرکهای کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به قیمت گذاری اشل قانونی و میزان درآمد، امکان انتقال این شرکت ها به داخل شهرک وجود ندارد و نمی توان برای تغییر کاربری این شرکت ها به کاربری کشاورزی اقدامی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اراضی شهرک های کشاورزی برای تولید محصولات کشاورزی است

استفاده از اراضی شهرک های کشاورزی برای تولید محصولات کشاورزی است