مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-27اقتصادي

درخشش «شپنا» در روزهای قرمز بورس/ «گکوثر» نیمی از ارزش خود را طی یک ماه از دست داد


بازار سرمایه این هفته را با صعود آغاز کرد اما به مرور شاهد روند نزولی در بازار بودیم، شپنا تنها نماد اصفهان بورس بود که در روزهای قرمز بازار هم سبز ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بازارهای شهر پس از یک افت دسته جمعی در هفته گذشته، این هفته را با یک ثبات نسبی پشت سر گذاشتند، دلار که هفته گذشته ریزش 3 هزار تومانی را به ثبت رسانده و به 21 هزار تومان هم رسیده بود، این هفته روند صعودی داشت و بر اساس آخرین به روزسانی صرافی ملی نرخ هر دلار به 23 هزار و 410 تومان رسید.

روند نزولی طلا نیز از هفته قبل متوقف شده و هر گرم طلای 18 عیار و هر سکه بهار آزادی به ترتیب یک میلیون و 60 هزار و 10 میلیون و 600 هزار تومان قیمت گذاری شدند.

در بازار سرمایه تغییر فازی که از سه شنبه هفته گذشته شروع شده بود این هفته ادامه پیدا کرد اما ترس فعالان بازار مانع از رشد ادامه دار قیمت ها در بورس شد به طوری که از روز شنبه رشد شاخص کل روند نزولی پیدا کرد تا این که روز گذشته شاخص منفی شد.

  درخشش شپنا در روزهای قرمز بورس دوشنبه 6 بهمن ماه؛ پس از رشد شاخص در روزهای شنبه و یکشنبه، بازار صبح روز دوشنبه با فشار فروش کار خود را آغاز کرد و در نیم ساعت ابتدایی شاخص کل پس از افت 10 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 224 هزار واحد قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش «شپنا» در روزهای قرمز بورس/ «گکوثر» نیمی از ارزش خود را طی یک ماه از دست داد

درخشش «شپنا» در روزهای قرمز بورس/ «گکوثر» نیمی از ارزش خود را طی یک ماه از دست داد