مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-27سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست


رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که هیمنه پوشالی قدرت های بزرگ دنیا از جمله آمریکا درهم شکست.

- ایسنا/قزوین رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که هیمنه پوشالی قدرت های بزرگ دنیا از جمله آمریکا درهم شکست.

از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکایی ها بارها توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان تحقیر شدند و نقشه های شومشان یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

نشست خبری رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین با خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارشنبه هشتم بهمن ماه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این جمله از حضرت امام خمینی (ره) که انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به زندگی ما نور بخشید و جامعه را از تاریکی و خفقان نجات داد.

وی گفت: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به سرنگونی نظام مستبد و دیکتاتور، افزایش بینش سیاسی مردم، توسعه عمران و سازندگی در کشور با وجود تحریم های ظالمانه و مانع تراشی های دشمنان، استقلال سیاسی و عدم وابستگی به کشورها و قدرت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست

پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست