مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:302021-01-27سياسي

لزوم بهره گیری از فضای مجازی در برگزاری برنامه های دهه فجر


فرماندار رشت بر لزوم بهره گیری مناسب از فضای مجازی در راستای برگزاری باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر با توجه به محدودیت های کرونایی تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت بر لزوم بهره گیری مناسب از فضای مجازی در راستای برگزاری باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر با توجه به محدودیت های کرونایی تاکید کرد.

علی فتح اللهی در ستاد استانی گرامیداشت دهه فجر با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی برای بازگویی تلاش و زحمت های انقلابیون، علما، روحانیون، شهدا و مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایام دهه فجر ریشه قرآنی دارد، گفت: علی رغم وجود محدودیت های کرونایی در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت حضوری، لازم است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، نسبت به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع اقدام شود.

فتح اللهی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین کنیم.

فرمانداری رشت نیز به صورت تمام قد در خصوص این مهم پای کار بوده و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد تا باز هم شکوه و عظمت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از فضای مجازی در برگزاری برنامه های دهه فجر

لزوم بهره گیری از فضای مجازی در برگزاری برنامه های دهه فجر