مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:202021-01-27سياسي

وعده مدیر شبکه چهار درباره «زاویه» محقق نشد/ تایید اخراج مجری!


برنامه «زاویه» امشب در حالی با مجری جدید روی آنتن رفت که پس از حواشی به وجود آمده، مدیر شبکه چهار در توییتی وعده داده بود پخش این برنامه با اجرای حبیب رحیم پور ازغدی ادامه پیدا کند.

- برنامه زاویه امشب در حالی با مجری جدید روی آنتن رفت که پس از حواشی به وجود آمده، مدیر شبکه چهار در توییتی وعده داده بود پخش این برنامه با اجرای حبیب رحیم پور ازغدی ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه زاویه بعد از حواشی ای که طی این یک هفته سپری کرد امشب هشتم بهمن در قسمت جدید با مجری دیگری روی آنتن رفت.

زاویه امشب در حالی آغاز شد که این بار حبیب رحیم پور مجری و سردبیر آن روی آنتن دیده نشد درحالیکه مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما پیش از این در توییتی نبود وی در زاویه را تکذیب کرده بود و گفت هم زاویه هست هم مجری.

با این حال امشب عطاءالله بیگدلی اجرای این برنامه را آغاز کرد و در توضیحاتی درباره حواشی این چند وقت گفت: برادر رحیم پور ازغدی چند روز پیش با من تماس گرفت اظهار لطف کرد و گزارشی از برنامه به من گفت.

وی با اشاره به این توضیحات عنوان کرد: او به من بیان کرد که با توجه به علاقه ای که به برنامه زاویه دارد، دوست ندارد خدشه ای به برنامه وارد شود و یا خدای نکرده تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مدیر شبکه چهار درباره «زاویه» محقق نشد/ تایید اخراج مجری!

وعده مدیر شبکه چهار درباره «زاویه» محقق نشد/ تایید اخراج مجری!