مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-27سياسي

تقدیر قوه قضاییه از اجرای موفق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در لرستان


رییس کل دادگستری لرستان از تقدیر معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از اجرای موفق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان از تقدیر معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از اجرای موفق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در استان خبر داد.

محمد رزم امروز هشتم بهمن ماه با تشریح نحوه اجرای قانون یاد شده در لرستان، اظهار کرد: همزمان با لازم الاجرا شدن قانون کاهش مجازات حبس تعزیری با تشکیل کمیته های مختلف در دادسرای مرکز استان و حوزه های قضایی تابعه نبست به شناسایی پرنده های مشمول اقدام و بلافاصله نسبت به ارسال آن ها به محاکم صادر کننده دادنامه قطعی ارسال و بر اثر اجرای این قانون تعداد قابل توجهی از محکومیت زندانی در جرائم ساده از زندان آزاد و مجازات تعدادی نیز تقلیل یافت.

وی تصریح کرد: در این قانون بعضی از مواد قانون مجازات اسلامی مانند مواد 57، 62، 104، 134، 137 و 139 این قانون اصلاح و علاوه بر تعدادی از جرائم تعزیری قبلی، تعداد دیگری از جرائم نیز در مشمول جرائم قابل گذشت قرار گرفته اند که با این اصلاحات، اجرای بعضی از مجازات ها نیز متوقف شده است و دایره تعلیق بخشی از مجازات در پاره ای از جرائم با قید و شروطی توسعه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر قوه قضاییه از اجرای موفق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در لرستان

تقدیر قوه قضاییه از اجرای موفق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در لرستان